Op deze pagina vind je alvast een overzicht van veelgestelde vragen met antwoorden op de meest voorkomende kwesties. Grote kans dat je daar direct een passend antwoord vindt!
Toch liever persoonlijk contact? Vul het onderstaande formulier in, en we nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met je op. Liever zelf bellen? Dat kan op werkdagen tussen 9:00 en 13:00.
Nog geen klant maar wel een service vraag? Bekijk hier de abonnementen en profiteer
Vul het contactformulier in en ontvang snel een persoonlijk advies of een offerte op maat!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
[FAQ]
Veelgestelde vragen over onderhoud aanvragen
Wat zijn de kosten voor vervanging en reperaties onder het contract van LEB Service & Onderhoud?
Met onze onderhoudsabonnementen profiteer je van vaste, duidelijke tarieven voor controle, reiniging en eventuele reparaties. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je precies waar je aan toe bent. Afhankelijk van het gekozen abonnement zijn periodieke onderhoudsbeurten inbegrepen en worden onderdelen tegen gereduceerde tarieven vervangen.
Wanneer moet ik een serviceaanvraag indienen voor mijn airco?
Een serviceaanvraag is verstandig wanneer je airco minder goed koelt of verwarmt, geluid maakt, water lekt, foutcodes toont of helemaal niet meer inschakelt. Ook als je twijfelt of een storing niet direct kunt verklaren, helpt ons serviceteam je graag verder. Via het formulier op deze pagina nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met je op.
Hoe werkt het aanvragen van airco-onderhoud bij LEB Service & Onderhoud?
Je kunt eenvoudig onderhoud aanvragen via het serviceformulier. Na het invullen nemen we telefonisch contact op om je vraag te bespreken, een diagnose te maken en indien nodig een afspraak in te plannen. Liever direct contact? Bel ons serviceteam op werkdagen tussen 9:00 en 13:00.
Ik ben nog geen klant. Kan ik toch een serviceaanvraag doen?
Ja, dat kan! We helpen ook nieuwe klanten. We raden wel aan eerst een onderhoudsabonnement af te sluiten. Daarmee profiteer je van: - vaste, duidelijke tarieven - jaarlijkse onderhoudsbeurten - snelle service - minder kans op storingen
Je vindt de abonnementen op onze onderhoudspagina.
Hoe snel nemen jullie contact op na het indienen van een serviceaanvraag?
We nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met je op, meestal dezelfde of eerstvolgende werkdag. Samen bespreken we het probleem en plannen we indien nodig direct een afspraak met een monteur.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Wil je je onderhoudsabonnement opzeggen? Neem dan contact met ons op via de contactgegevens op onze website. We helpen je graag verder en beantwoorden eventuele vragen.